HTML

Mindennapi mindenféle gondolatok

Első próbálkozásom az internetes naplóirás eme fajtájával. Lehet hogy csak engem fog érdekelni, de ez nem túl nagy baj. :-)))

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Elkezdődött

2008.03.22. 12:17 Manoloszan

Hát üdvözlök mindenkit.

Igy középkoromra én is elhatároztam hogy kipróbálom a naplóirás eme internetes formáját. Még nem tudom hogy pontosan miről is fog szólni, azt sem tudom hogy rajtam kivül bárkit fog-e érdekelni. De végül is az ember általában naplót nem azért ir, hogy más elolvassa, ez csak megkönnyiti a napi dolgok, problémák feldolgozását, jobb átlátását.

 

Meghát ha az embernek komolyabb problémái vannak, ha leirja, átolvasva jobban át tudja gondolni. És azt hiszem a fájdalmakat is könnyeb kiirni az embernek magából.

 

Sajnos egy elég csapongó tipus vagyok, ezért bocs ha időnként átcsapok a mából a múltba és vissza. Előfordulhat hogy egy éppen szóban lévő témától teljesen eltérő témára ugrok át, ezért is bocs. :-)))

 

Igy elsőre nem is irok többet, végül is elinditottam ezt a dolgot, a többit majd meglátjuk.

 

Sziasztok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mekkegesek.blog.hu/api/trackback/id/tr63392109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása